Kleedjesboekenmarkt op 9 oktober

Beste ouders, verzorgers en kinderen van de Idenburgschool,

Op woensdag 9 oktober vieren we de Kinderboekenweek met een gezellige kleedjesmarkt! Tussen 13:00 en 13:45 uur zijn jullie van harte welkom om boeken te verkopen of te kopen. Iedereen die dat wil, mag boeken die thuis niet meer gelezen worden meenemen en verkopen voor 50 cent per stuk. Voor dunne boekjes (of een stapeltje tijdschriften zoals Duckies) mag je bundelen. Al het geld dat je zelf verdient met je eigen boeken is natuurlijk voor jezelf.

Wij zijn ook bezig de schoolbibliotheek te vernieuwen! Daarom verkoopt de school boeken uit de bieb die nog best leuk zijn voor thuis. Met de opbrengst hiervan kopen we nieuwe boeken voor de schoolbibliotheek.

Neem een tas mee met de boeken die je wilt verkopen en zorg dat je een kleedje hebt waarop je ze kunt uitstallen. Heb je geen boeken om te verkopen? Kom dan gerust langs om te snuffelen en zelf mooie boeken te kopen. Zorg ervoor, dat je voldoende muntjes van 50 cent of ander kleingeld hebt.

Vanaf 13:00 uur starten we op het plein met de Kinderboekendans. Daarna gaan de deuren open voor ouders, verzorgers, opa’s, oma’s en andere bekenden. Om 13.45 uur ruimen we op. We sluiten daarna in de klas gezamenlijk met de kinderen af. We hopen er een gezellige middag van te maken!

Met vriendelijke groet,
Team Idenburgschool